Har du redan ett ID?

Logga in till Brf Entrékvarteret - tryggt och säkert

Har du inget ID?

Skapa inloggning till Brf Entrékvarteret - enkelt och gratis

Vad är det här?

Denna sida är ansluten till och drivs med hjälp av Socinets plattform.
När du har ett Socinet ID kan du använda det på alla Socinet-anslutna sidor. Läs mer




Felanmälan - lokalhyresgäster

JMs Kundservice
Tel. 020-731 731
E-post: kundservice@jm.se

Öppettider:
måndag-fredag kl. 07.00 - 16.00

Gäller i två år från garantitidens startdatum.

Jour

Vid akuta fel efter kontorstid, dvs efter 16.00 på vardagar samt helger, kontakta JMs Kundservice på 020-731 731. 
Ditt samtal kopplas automatiskt vidare till larmservice.

Detta bör undvikas och ska endast ske:

  • Vid fel eller haveri där det finns risk för följdskador (exempelvis vid vattenläckage).
  • Vid andra brådskande fall, exempelvis om värmeanläggningen inte fungerar vintertid.

OBS!
Jour utryckning för icke akuta fel, debiteras den som anmält felet. Om du själv orsakat felet (t.ex. stopp i avloppet) blir du betalningsskyldig.

Hiss

Vid fel på hissen, kontakta leverantören Kone direkt på telefon 0771-50 00 00.

Brf Entrékvarteret
BrfEntrekvarteret.se
JM - Hus att trivas i
www.jm.se